Louise bjuder på middag

Underbar tid jag har här hemma i Stockholm och igår var inget undantag. Dagen kanske inte började någe vidare då jag för det första kom försent till min inbokade tid inne i stan för att ta alkohol-/drog- och MRSA prover. Hon som skulle ta proverna var inte glad över mina fem minuters försening och det kan man ju förstå men när jag fick höra att vänte tiden var en månad vart jag bara så less. Hon lyckades i alla fall klämma in mig i sitt schema och det uppskattade jag verkligen! Hon hade inga problem med att hitta ett blodkärl men det här med att pricka rätt var kanske inte det lättaste och hon blev tvungen att byta arm. Hon var kanske inte den allra muntraste men jag fick åtminstonde göra mina tester och kan nu börja jobba redan i juni istället för juli. När jag kom hem åt jag en väldigt sen frukost/ lunch med Linus och lillebror Patrik, sen bar det av till Elgiganten för Linus ville köpa en dator och in på Maxi för att fylla på kylskåp och skafferi.
På kvällen kom Cecilia, Emilia och Linnea (Linnea kom senare och finns därför inte med på bild) över på middag och då var det paj som stod på menyn. Jag hade lagat två pajer; en tacopaj och en skaldjurspaj till mina gäster








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0