Födelsedag nummer två

Gårdagen var helt kanon! En bättre födelsedag får man allt leta efter och mycket är tack vare min mamma som orkade med att baka så mycket gott! Jag är allt bra bortskämd och jag fick även väldigt fina presenter av min familj och släkt, kunde inte ha blivit mer nöjd. 
Att vakna upp till ett sådant fint väder som vi har idag är inte helt fel det heller, jag bestämde mig för att ta en joggingtur i elljusspåret och den turen blev ca 4 km. Trodde till en början inte att jag skulle orka men när jag märkte att det gick så pass "lätt" så sprang jag ytterligare ett varv. Nu har jag duschat och ätit frukost och under den här tiden har solen lyckats försvinna... så trist då jag såg fram emot att få lite sol på kroppen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0