Hade i alla fall tur med vädret

I morse var det inte alls lika kul att kliva upp och det av två anledningar; Linus skulle åka tillbaka till Norge och jag skulle tillbaka till Sundsvall. Vi fick i alla fall äta en mysig frukost med mamma och lite tårta innan Linus hoppade in i bilen och påbörjade sin färd tillbaka till jobbet. Nu kommer det dröja en månad innan vi ses nästa gång, längtar reddan! Vi hade i alla fall tur med vädret idag, ibland ska man inte alltid lita på väderprognoserna det kan vid vissa tillfällen ha fel och den här gången till det bättre. Att få avsluta sin vecka hemma i Stockholm med sol och glödje är verkligen inte fel! Det blev även 4 km i spåret idag också, trodde först inte jag skulle orka med tanke på att det faktiskt var 23 grader varmt ute. Nu sitter jag i min lägenhet uppe i Norr och ska snart krypa ner i sängen, imorgon väntas lite shopping av mat och plugg med Ferhat. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0