Läkemedelshantering

Då var ännu en tenta avklarad och nu återstår enbart en liten inlämnings upggift och en tenta innan det är dags att åka hem och njuta av sommarlovet. Hur det gick på tentan är alltid svårt att avgöra och den här gången är inget undantag, man får som sagt bara ha två fel och detta innebär att minsta lilla slarvfel och man kuggar. Får försöka se det positiva; jag förstår hur man ska räkna men jag åker dit på slarvfel. Efter tentan så tittade solen fram och jag cyklade in till stan en liten stund, men vidare shopping sugen var jag inte så det blev 20 minuter i solariet (även om solen är framme nu så är det inte så speciellt varmt). Jag hittade en stråväska inne på Myrornas för 50 kr (av märket Complete från Åhlens). Jag tror att det egentligen kostar ca 200-300 kr så detta var minsann ett kap. Snygg att ha i sommar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0