Mamma är på besök

Den här dagen har varit riktigt lång! Jag började med att tvätta mellan klockan fem till åtta och av någon anledning lyckades jag komma föresent till föreläsningen, men det var inte med flit då jag trodde vi började 30 minuter senare än vi faktikst gjorde. Föreläsningen om farmakologi varade fram till elva och efter det gick jag mot Sundsvalls Västra station för att möta upp mamma. Vi gick hem med hennes resväska och därefter blev det en shopping tur på stan. Nu har vi precis avslutat kvällen med en film (Hachiko) och nu väntar sängen, ska bli skönt att få sova lite och ladda om batterierna. Imorgon väntar mer spännande äventyr med käre mor!





Hemma hos mig lever man lyxlivet, man får till och med en chokladbit på huvudkudden...


Kommentarer
Postat av: Anonym

mamma marie. Kan tänka mig att du är lycklig nu! ha så himmla mysigt resten av helgen !! <3 / plast syrran ;)

2010-05-08 @ 20:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0