Mamma åker hem

Då var man ensam igen... mamma sitter på tåget hem sedan två timmar tillbaka. Att bli "lämnad" är inge kul, jag minns första gången som jag blev lämnad kvar i Sundsvall. Det var första terminen och jag kände inte en kotte här uppe, skulle bo hemma hos två tjejer i min ålder. Det var mamma som hade en bekant på sitt jobb vars dotter som bodde här och på den vägen var det. Mina föräldrar tyckte att jag var väldigt tyst samma kväll som de skulle åka hem till Stockholm och det var jag, jag ville inte att de skulle åka och samma känsla hade jag idag när jag vinkade av mamma. Jag ville så gärna att hon skulle stanna lite längre, men det går ju inte och tyvärr kan jag inte åka med hem heller just nu. Men jag måste hem den 18e maj och sen i början av juni har vi en tenta och efter den börjar mitt efterlängtade sommarlov. Imorgon har jag dagen fylld av två föreläsningar, kommer befinna mig i skolan från 8.30-16.
Här kommer lite fler bilder från helgen som har gått:

Ett par nya leggings och en tröja

Så här blev resultatet av mina inköp: Två söta burkar, band med hjärtan och gott te att ha i.

Fick ett fint paket av mamma som innehöll den här fina ljusstaken.


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Nice ljusstake, vart köpte hon den ifrån? vill också ha en liknande haha :D

2010-05-09 @ 22:11:04
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Den var nice, fuindera på att köpa en sån till mig också haha. Vad kostar den? :P

2010-05-10 @ 16:56:29
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0